wtorek, 14 czerwca 2016

14.06.2016 | Bydgoszcz & DŻEM


Jestem już po egzaminie praktycznym z zawodowych i powiem wam, że nie spodziewałam się takiego zadania jakie dostaliśmy. Przygotowani byliśmy do oferty i cennika a tu takieee coś. Mam nadzieję, że te 70% będę miała chociaż wątpię.. W piątek jeszcze tylko teoria i spokój. Koniec nauki i długo wyczekiwane WAKACJE <3. Wracam do systematycznego pisania postów i nagrywania filmików. Nie wiecie jak bardzo mi tego brakowało. Cieszę się bardzo, że w końcu znajdę czas na spełnianie swoich marzeń i zacznę z tym wszystkim działać.


W sobotę byliśmy z Wiką i Alanem na Dżemie a w niedziele w Bydgoszczy. Nagrałam vlog i zrobiłam kilka zdjęć. Myślałam, że Bydgoszcz jest miastem bardziej ciekawszym pod względem wyglądu itp. A okazało się, że nawet nie było Starbucks'a i tak trochę lipkaaa.. Za tydzień tak na rozpoczęcie wakacji prawdopodobnie jedziemy do Wawy, ale to jeszcze nie jest wiadome.


Oceny już prawie wszystkie wystawione. Teraz tylko czekać do rady i koniec. Jestem zła na siebie, bo zawaliłam troche ten rok. Wiem, że mogłam 100 razy lepiej, ale nie byłam w stanie się rozdwoić. Mogło być lepiej, ale nie jest najgorzej. A jak tam wasze oceny? Wszystko już zaliczone?

W tygodniu postaram się dodać coś bardziej konkretnego niż taki post informujący. Teraz zabieram się do montowania a później na siłkee.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz