czwartek, 8 września 2016

Marta i Pola


Napisanie tego postu i dodanie zdjęć z sesji z Matrą i Polą zajęło mi aż 2 miesiące.. Pamiętam jak wtedy dziewczyny mi dały kopa do pracy, ale niestety nie na długo..  Mam zdane wszystkie egzaminy, więc przede mną tylko ciężka praca nad blogiem i filmikami, wciskając gdzieś pomiędzy to szkołę.


Jutro już na szczęście piątek i weekend, więc postaram się coś stworzyć. Właśnie przypomniały mi się moje pomysły na posty WOW, brawo Paulina. Najgorsze jest to, że wakacje się skończyły a pogoda taka piękna.. To było bardzo prawdopodobne, że wrzesień będzie cieplejszy niż sierpień.. NORMA.. 

Poniżej zdjęcia z sesji Marty i Poli 
















2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze,że wszystko zdane
    heh
    piękne komplety !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń