środa, 5 kwietnia 2017

HAPPY 2nd BIRTHDAY


To już 2 urodziny bloga. Nie mogę uwierzyć w to jak czas szybko leci. Pamiętam jak pisałam pierwszy post i bałam się tego jak zareagują na to inni. Niedawno były pierwsze urodziny a tu już drugie WOW. Przeważnie po roku usuwałam swoje blogi, a było ich naprawdę sporo. Żałuję, że nie zostawiłam żadnego i nie kontynuowałam pisania.
Podejrzewam, że dziś było by całkiem inaczej. Byłabym bardziej "wkręcona" w blogowanie i stałoby się to moją codziennością. Wiem, że mogło być z tym lepiej, ale nie oszukując siebie i innych, byłam i jestem NAJWIĘKSZYM LENIEM. Staram się to zmienić i nawet mi to wychodzi.

Te urodziny zmotywowały mnie jeszcze bardziej do pisania niż kiedykolwiek. Zaniedbałam wszystko, fakt. Może była mi potrzebna mała przerwa od wszystkiego (chociaż ta "mała" była troszkę dłuuuga) Zapomniałam przez chwile ile dla mnie to znaczy i jak bardzo lubię pisać. Nigdy na nic nie jest za późno. Teraz tylko muszę nadrobić zaległości i dalej jechać z koksem!

Mam nadzieję, że za rok będę się cieszyła z postępów jakie zrobiłam i z tego jak się blog rozkręcił. Trzymajcie kciuki (po raz 1234)

Zaczęło już wszystko rozkwitać, nareszcie będzie kolorowo a nie szaro i ponuro. Nareszcie uwolniłam się od jesienno-zimowej chandry. A poniżej zdjęcia, które dziś zrobiłam










Wszystkiego Najlepszego blogasku <3 

Nareszcie znalazłam motywacje i wiarę w siebie na realizowanie swoich marzeń. Małymi krokami będę dążyła do celu. Nie można narzekać, że jest ciężko i że cały czas jest pod górkę, skoro cel jest na samej górze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz