środa, 6 grudnia 2017

Lista świątecznych filmów | Blogmas 2017



Dzień 6
❆❆❆


Hej hej, przychodzę dzisiaj do was z listą świątecznych filmów, które musicie zobaczyć! Wczoraj niestety nie udało mi się dodać postu, ponieważ miałam za dużo rzeczy do zrobienia i się nie wyrobiłam w czasie. Przez weekend będę pisała posty na cały tydzień, co umożliwi pojawianie się blogmes'ów w każdy dzień. 

Mikołajki spędzone w szkole i na siłce (haha). Coraz bardziej zaczynam czuć święta. Wszędzie są dekoracje świąteczne i wszystko już o nich przypomina. Czas tak szybko płynie, że zanim się obejrzymy to będzie już po.

Święta to czas kiedy spędza się go z rodziną. Przeważnie zawsze jest włączony telewizor i oglądamy filmy. Przed świętami zdarza się, że włączam je sobie by poczuć klimat.


❆❆❆
Lista świątecznych filmów, które musisz zobaczyć!

Pierwszy na liście jest oczywiście Kevin!

❄ Kevin sam w domu


Kevin sam w Nowym Jorku



Opisywać tych filmów nie muszę, bo każdy doskonale je zna. Dwa filmy, które są naszą rodzinną świąteczną tradycją. Co roku oglądamy je wspólnie.


Kolejny, to najlepsze polski świąteczny film jaki powstał. 

❄ Listy do M 
 

❄ Listy do M 2


❄ Listy do M 3
Na tej części jeszcze nie byłam w kinie, ale planuje jakoś na dniach się wybrać.
 Choć niestety nie mogę znaleźć na to czasu..



❄ Jack Frost
Również bardzo fajny film. Mój ulubiony z dzieciństwa, uwielbiam go oglądać.
 Pomimo, że znam go na pamięć jak Kevina 



❄ Ekspres polarny
Kolejny ulubiony film z dzieciństwa, który uwielbiam oglądać.



❄ Firmowa gwiazdka 
Bardzo i to bardzo fajny film! Polecam na świąteczny kryzys.



❄ Kraina lodu
Najlepsza bajka jaka kiedykolwiek mogłaby powstać. 
Mogę oglądać ją 23542 razy dziennie i nigdy mi się nie znudzi.



❄ Alvin i wiewiórki
Film idealny do obejrzenia z rodziną. 


❄ Kochajmy się od święta



Filmów jest multum, ale te są moje ulubione. Opisywać ich też nie będę, bo nie chce wam spoilerować. Jeśli macie jakieś filmy godne polecenia i których nie ma na mojej liście napiszcie w komentarzu. 

Jeszcze 18 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz