niedziela, 10 grudnia 2017

Świąteczna playlista | BLOGMAS 2017

Dzień 9 (10)
❆❆❆




Świąteczne piosenki zaczęłam już słuchać w połowie listopada, ale to tylko chwilowo, bo miałam taką ochotę (haha). Co roku mam inną ulubioną piosenkę. Przeważnie wcześniej jej szukam, tak długo, aż wpadnie mi w ucho. W tym roku nie mam jednej, ale mam kilka.

 Bez piosenek, przed świętami nie byłoby takiego klimatu jaki jest. Moim zdaniem grają one ważną role, oczywiście największą kolędy. Pozawalają nam one, przeżyć święta na swój sposób.


Pojawiła się już lista świątecznych filmów, dlatego teraz dodam świąteczną playlistę z moimi ulubionymi piosenkami. 


Lista zagranicznych piosenek

Na pierwszym miejscu jest świąteczny klasyk
❆ Wham! - Last Christmas 


❆ Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You 

Klasyk
❆ Dean Martin - Let it Snow!


Tego również nie mogło zabraknąć w playliście
❆ Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone


❆ Britney Spears - My Only Wish (This Year)


Wszystkie świąteczne piosenki w ich wykonaniu
❆ Pentatonix - Little Drummer Boy 

❆ Glee - Jingle bell rock

❆ Train - Shake up Christmas

 Ariana Grande - Santa Tell Me


❆ Anna Karwan - What the world needs now

❆ Meghan Trainor - I'll Be Home


❆ Kylie - At Christmas


Cały album
 Sia Everyday is Christmas



❆ Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas


Tego też nie mogło zabraknąć
❆ Justin Bieber - Mistletoe 



Na sam koniec moja ulubiona (haha)
❆ I Want a Hippopotamus For Christmas

Jest ich bardzo bardzo dużo, mogłabym stworzyć niekończącą się listę,
ale jednak się troszkę ograniczę.

Lista polskich piosenek

❆ Gromee feat. Sound'n'Grace - Zaśnieżone Miasta


❆ Antek Smykiewicz - Na Nowo


❆ TGD - Pierwsza Gwiazda


❆ Margaret & Kuba Badach - Mizerna Cicha



❆ De Su - Kto wie



❆ Margaret ft. The Voice of Poland 2015 Finalists - Coraz Bliżej Święta


 ❆ Remo ft. Sylwia & Olga Przybysz, Sylwia Lipka, Dominika Sozańska - Nasza Cicha Noc


❆ Blue Cafe - Święta w Nas


❆ Jula feat. Sound'n'Grace - Gdy Gwiazdka


Najlepsza z dzieciństwa <3
❆ Arka Noego - Świeć, gwiazdeczko, świeć


Polskich piosenek też jest o wiele wiele więcej, ale wybrałam moje ulubione. Pewnie też o większości zapomniałam, trudno.
Jeszcze 14 dni <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz