poniedziałek, 4 grudnia 2017

Postanowienia | BLOGMAS 2017



Dzień 4
❆❆


Jak co roku w okresie adwentowym, większość osób wyznacza na ten czas postanowienia. Jest to bardzo dobry czas na to aby przygotować się przed postanowieniami noworocznymi. Odznaczanie dni i satysfakcja z tego co udało nam się zrobić, motywuje nas do działania i "oczyszcza" nasze dusze przed tym pięknym jak i ważnym świętem. Odkąd pamiętam to co roku je sobie wyznaczam. Może nie zawsze mi wychodzą, ale przynajmniej się staram, a o to w tym wszystkim chodzi.

Mała rzecz i mały postęp sprawia, że człowiek się cieszy jak małe dziecko. Chce dążyć do tego jeszcze bardziej niż wcześniej. Takie małe postanowienia mogą sprawić, że 24 grudnia, na górze naszego małego celu, staniemy się innymi ludźmi. Oczyścimy swoją dusze z wszystkich złych rzeczy, które zrobiliśmy w ciągu całego roku i które, nie powinny mieć miejsca. Zróbmy coś dla siebie jak i dla przyjścia Naszego Pana, bo nie zapominajmy jakie to jest święto. Bo to nie są tylko prezenty..

W zeszłym roku postanowiłam sobie, że będę nagrywała VLOGMAS. Nagrywałam, ale niestety nie udało mi się tego zrobić tak jakbym chciała. Nie ukrywajmy, to jest bardzo ciężka i czasochłonna praca, dlatego też nie wyrobiłam się z wszystkim tak jak chciałam i w pewnym momencie się poddałam. Tu za mało materiału, tu się coś nie nagrało, tu się nie nadaje itp..  Najważniejsze jest, że się starałam i dawało mi to dużą satysfakcję i radości, co pomogło mi w przygotowaniu się do świąt.
Oprócz tego postanowiłam, że nie będę jadła słodyczy, fast foodów, chipsów itp itd. Byłam miła, kochana, pomocna i potulna (jak baranek). W sumie już nie pamiętam jakie miałam, ale to można pominąć (haha).
   

Moje tegoroczne postanowienia adwentowe to:
✓ Dodawanie codziennie INSTAMAS
✓ Dodawanie codziennie BLOGMAS
✓ Nagranie kilku VLOGMAS'ów
✓ Nie jeść słodyczy (to cały rok trwa)
✓ Chce się zmienić dla ludzi 
✓ Chce być bardziej zdecydowana 
✓ Podejmować ważne decyzje 

Nie jestem złym człowiekiem, ale chciałabym być lepsza. Chciałabym pomóc potrzebującym w takim stopniu w jakim tylko będę mogła, tak aby ich uszczęśliwić. Poszukać błędy popełnione w ciągu całego roku i wyciągnąć z nich jakieś wnioski, tak abym nie popełniała ich kolejny raz. Poszukać co robiłam i robię źle, by przestać już to robić. Pomyśleć czego nie robię, a co powinnam robić. Zmienić siebie i odnaleźć spokój i wiarę w siebie oraz siłę na kolejny rok.

Adwent to czas, w którym powinniśmy się zastanowić nad naszym postępowaniem, nad tym co robimy źle i na tym czego nie robimy, a powinniśmy. Jest to idealny moment i okazja na zmianę siebie na lepsze. Dobry czas na przemyślenia i postanowienia. Każdy powinien znaleźć na to czas i zastanowić się na sobą, a na pewno wyjdzie mu to na dobre.

Jeszcze 20 dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz