niedziela, 5 kwietnia 2015

Co i po co ?

Hejka.
Pewnie teraz sobie myślicie " Boże kolejny blog pseudo FOTOGRAFA" ale tak nie jest. Pierwszego bloga założyłam w 2011r, jak dobrze pamiętam to chyba zbyt długo go nie pisałam. Po sporej przerwie wróciłam do pisania, ale nie zabawiłam zbyt długo. Kilka razy tak miałam, że chciałam pisać. Napisałam tego pierwszego posta, kilka kolejnych, ale i tak nic z tego nie wyszło, wszystko w końcu lądowało w koszu. Bardzo długo zastanawiałam się nad powrotem i w końcu po długiej namowie mojego chłopaka i przyjaciół, nareszcie zdecydowałam się.No i...
O to jestem, ja, fotograf amator z krwi i kości, ale naszła mnie jednak chęć podzielenia się efektami mojej pracy i wrażeniami związanymi z nią z większą grupą osób niż tylko najbliżsi. Długo zajęło nam ogarniecie go choć i tak jest bardzo minimalistyczny. Wiadomo, ruszam powoli, ale kto wie może za niedługo wszystko nabierze większego obrotu. Oczywiście, posty może nie będą wyłącznie o fotografii lecz jednak to ona będzie odgrywała tu główną role.

Fotografia!


Właśnie, przecież głównie dlatego ten blog. Z fotografią jestem związana już od bardzo dawna, odkąd pamiętam zawsze chciałam robić zdjęcia. To coś siedzi we mnie naprawdę głęboko, czasem patrzę na świat jak przez obiektyw widząc wszędzie pomysły na fajne, ciekawe zdjęcia. Uwielbiam to robić! Efektami mojej pracy chciałabym podzielić się z wami właśnie tutaj. Dla zachęty gorąco zapraszam do odwiedzin tumblr'a, photobloga i instagram'a gdzie znajdziecie moje zdjęcia.

Do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz