poniedziałek, 14 września 2015

KOŁOBRZEG 2015


Co tam u was? Jak po pierwszych 2 tygodniach w szkole? U mnie jakoś leci pomimo tego, że jeszcze trochę i zacznie się zapierdziel..
Po długim czasie w końcu zabrałam się na napisanie postu z fotorelacja z Kołobrzegu. Patrząc na te zdjęcia, bardzo bym chciała pojechać tam jeszcze raz, bo nie ukrywam, że bardzo by mi sie przydał jakiś wyjazd. W tygodniu prawdopodobnie szykują się 2 sesje. Mam dużo planów, ale pogoda mi niestety nie dopisuje. Musze zacząć działać.. przecież już tyle razy to mówiłam i nic z tego nie wychodzi, za szybko się poddaje.
Zaczęłam ćwiczyć, staram się w miare zdrowo odżywiać, a co najważniejsze coraz bardziej wychodzi mi dostosowanie sie do zaleceń lekarza z czego na prawdę bardzo się ciesze. Stawiam sobie poprzeczkę coraz wyżej, miejmy nadzieje, że wytrwam jak najdłużej.
W tygodniu pojawi sie post z prośbą o pomoc dla chorego Piotrusia.
Do następnego :*























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz