poniedziałek, 10 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 10



10 Grudnia

Pierników jednak nie udało się dziś zrobić, ale mam nadzieje, że jutro się uda. W zeszłym tygodniu była playlista świąteczna a teraz przyszedł czas na Listę Świątecznych Filmów.


Oglądałam też kilka filmów w TV, ale niestety nie mogę sobie przypomnieć ich tytułów, ale jeden, który obejrzałam wczoraj, zapamiętałam. Reszta to są te, które obejrzałam na netflix'ie. Myślę, że one też są potrzebne aby odtworzyć taki świąteczny klimat. Ja ostatnio tylko takie filmy oglądam, nic innego. Po coś twórcy musieli je nakręcić aby je w tym okresie oglądać, bo chyba nie obejrzymy świątecznego filmu w środku lata haha.

Lista Świątecznych Filmów

 K9- Pies, który uratował święta


❆ Zamiana z księżniczką


❆ Świąteczny kalendarz 


 Święta z widokiem


 Kronika Świąteczna


 Królewski Książę 


❆ Świąteczny spadek


 Wigilijne wesele


To są wszystkie filmy, które obejrzałam i które są moje ulubione. Oczywiście jest ich o wiele więcej, ale ja wybrałam akurat te. Zapraszam również do zeszłorocznej listy filmów, może akurat tam też coś się znajdzie do obejrzenia. LISTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz