poniedziałek, 15 lutego 2016


Jeszcze trochę i miną 2 miesiące odkąd dodałam ostatni post.. Paulina co się dzieje? Powiem krótko i na temat. Będzie się tutaj dużo działo.
W kopiach roboczych jest zapisany post dotyczący zmian. Mam nadzieje, że niebawem ujrzy światło dzienne. Od tamtego czasu byłam na dwóch może i nawet trzech sesjach. Już minęły dwa tygodnie od ferii w ciągu których kompletnie nic nie zrobiłam. Może oprócz tego, że odespałam troszkę te codzienne wstawanie o 6:30 to pod koniec ferii nadrobiłam to lenistwo i zrobiłam kilka sesji. Pojechałam nawet do Poznania w którym spędziłam cały dzień, ale nie tylko na zakupach. Właśnie sobie przypomniałam, że miałam dodać post, którego pomysł powstał  siedząc w Starbucks'ie i pijąc najlepszą czekoladę na świecie (bo kawy nie lubię!!). Ale tym podzielę się z wami niebawem. W niedziele do Poznania na mały szoping? Może chcecie jakiś mały haul czy coś? haha W piątek mija miesiąc odkąd ćwiczę wow wow wow. Jak się chce to można, bez narzekania, że boli i się nie chce. Może o tym innym razem? Chciałam was poinformować tylko o tym, że wracam z duża zmiana jak i odmianą! Mam nadzieję, że choć troszkę uda mi się coś osiągnąć. Trzymajcie kciuki :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz