niedziela, 8 listopada 2015

AUTUMN / Anita


Nie wiem w sumie od czego zacząć. Miałam dodać post w tygodniu, ale nie udało mi się, cały tydzień chorowałam i nie znalazłam sił, aby się za to zabrać.
Od poniedziałku znów wracam do szkoły... Zaczynają się świąteczne reklamy, więc wiemy co to oznacza, Święta coraz bliżej! <3.
Czas pomyśleć o prezentach i wybrać się na jakieś większe zakupy. Mam dużo planów i pomysłów związanych ze zdjęciami, które koniecznie muszę zrealizować. Teraz kiedy jestem już zdrowa i czuje się w miarę na siłach, mogę zacząć systematycznie ćwiczyć. Staram się wprowadzić kilka zmian w moim życiu, dotyczące nauki, bloga, insta itp. Zaniedbuje to wszystko a obietnice powtarzają się co chwile no i oczywiście, przybywa ich coraz więcej...
Czas zacząć działać, wystarczy trochę samozaparcia i lecimy z tym koksem.Trzymajcie kciuki!
Dodam kilka zdjęć zeszłotygodniowej sesji z Anitą.
Do następnego :*










Zapraszam na:
INSTA ASK
SNAPA: xpiin


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz