sobota, 30 lipca 2016

mały (duży) powrót


Cześć, witam was po 'długiej' przerwie. Nie mam pojęcia dlaczego nic nie dodawałam. Ostatnio bardzo się rozleniwiłam co jest złe, dlatego że nie mam ochoty nawet wyjść z domu. A jak zabieram się za napisanie postu czy nagranie to mi jakoś nie wychodzi. Zawsze się kończy przeglądaniem setek stron, oglądaniem filmików i tak cały dzień mi zleci a ja zostanie z NICZYM.. i tak dalej i tak dalej..



Kolejna przerwa, kolejne niedokończone posty.. Obiecuje już któryś raz z rzędu, że będę systematyczna i nadrobię zaległości.. Teraz już ostatecznie wracam tu i do fotografii.

Chyba potrzebna była mi tak długa przerwa abym mogła przypomnieć sobie jak dużo dla mnie znaczy fotografia i jak bardzo kocham robić zdjęcia. Ostatnio nie poświęcałam czasu na to, nawet nie zabierałam aparatu jak gdzieś pojechałam czy poszłam na spacer. Pamiętam jak zawsze gdziekolwiek poszłam zabierałam mojego Nikosia i wtedy powstawało setki nowych zdjęć. Kiedy usiadłam się i wzięłam laptopa to zaczęłam oglądać zdjęcia. Znalazłam tam wszystko, przypadkowych ludzi, drzewa, krzewy, zwierzęta i różne inne rzeczy. Wtedy uświadomiłam sobie, że nie potrafię bez tego żyć i jeśli chce spełniać swoje marzenia to muszę zacząć coś z tym robić. Przecież nic samo się nie zrobi. A jeśli nie wiem od czego zacząć wystarczy zrobić KROK PIERWSZY <3 (przesyłam was do Krzysia Gonciarza, który przed chwilą zmotywował mnie jeszcze bardziej klik)

Jutro bądź w poniedziałek, postaram się dodać post sesji z Marta i Polą. W tygodniu też dodam kilka zdjęć z Niechorza. Postaram się wymyślić coś czego tu jeszcze nie było :)




1 komentarz: