wtorek, 6 września 2016

SEPTEMBER


Wrzesień - chyba najgorszy miesiąc w życiu każdego młodego człowieka. Powrót do szkół i obowiązków. Narzekanie na ogrom nauki i brak czasu dla samego siebie. Dla niektórych miesiąc postanowień i zmian, (jak i dla mnie). Wracam do systematycznych ćwiczeń, zdrowego trybu życia. Do świata żywych i do NAUKI z którą jak zawszę będzie problem. Przede wszystkim wracam tu, na insta i do nagrywania.



Przydała mi się "mała" przerwa od tego wszystkiego. Zrozumiałam, że jeśli chcę coś osiągnąć to muszę być aktywna pod każdym względem. Dlatego też po raz kolejny wracam już tak na serio.Wiem, że jestem w tym mistrzem, ale brakowało mi tego. Przez dłuższy moment nie miałam weny do napisania czegokolwiek. Powstało kilka kopii roboczych niedokończonych postów, które musiałam usunąć, bo już nie pamiętam o czym wtedy chciałam pisać. Aż do dziś kiedy zaczęłam pisać, słowa same przychodziły mi na myśl..

Tak jak wspomniałam Wrzesień to miesiąc dużych zmian. Postanowiłam sporo zmienić w swoim życiu. Zaczynając od siebie kończąc na swoich znajomych (?) W kolejnych postach pojawią się różne "przepisy" na zdrowy tryb życia. Kolejny "think positive and be strong" ale to za jakiś czas jak już tak na 100% wszystko wprowadzę w swoje życie. Zaczynam organizować sobie czas tak aby go nie marnować i wykorzystać na ważne rzeczy.

A teraz lecę poćwiczyć, oglądać Singielke i jak się uda to Top Model
Do następnego





2 komentarze:

  1. Wrzesień jak najbardziej jest fajnym miesiącem do nowych postanowień i zaczęcia przygody ze zdrowym stylem życia:D trzymam kciuki żeby się udało! A w między czasie zapraszam do siebie na przeczytanie postu odnoście zaczęcia nowego i zdrowego stylu życia - mam nadzieję, że Ci pomoże :)

    OdpowiedzUsuń