poniedziałek, 2 stycznia 2017

2016

Podsumowując rok 2016 nie będę się dużo rozpisywała, bo jakoś super dużo w nim się nie działo.

Rok 2016 zaczęłam z nowym aparatem i z myślą, że w końcu zacznę działać. Zrobiłam kilka sesji, ale nie aż tak dużo jak w poprzednich latach. Nie dałam rady zrealizować swoich marzeń, niestety. Lenistwo wygrało! Tak, tak. Wiem, że byłam (i w sumie nadal jestem) największym leniem i tylko "dużo mówię, mało robię" Nie będę teraz pisała, że wracam, że będę systematycznie dodawała post, bo skończy się to pewnie jak zawsze.. ale to tam nieważne..



Skończyłam swoje wymarzone 18-ście (albo i nie wymarzone) i mam wrażenie, że przez to czas mi leci jeszcze szybciej. Zdałam egzaminy na prawko i egzaminy zawodowe. Poznałam wspaniałych ludzi no i też zakończyłam niektóre znajomości. Nie udało mi się zwiedzić miast, które chciałam. Nie udało mi się zrobić wszystkiego tego co chciałam. Nie będę się użalała na tym tylko po prostu przełożę to na ten rok i postaram się to wszystko zrobić w tym.

Postanowiłam, że ten rok będzie moim rokiem przełomowym, bynajmniej mam taką nadzieje. Zrobię to co dotychczas nie udało mi się zrobić. Spełnię swoje marzenia i będę dążyła do wyznaczonego celu!

2017 - Będzie pełen zmian. Zacznę regularnie pisać bloga, nagrywać filmiki i ĆWICZYĆ!
Zacznę robić to co powinnam dawno już zacząć. Dlatego Nowy rok! Nowe wyzwania! Nowa ja! Te same marzenia. Większa wiara w siebie! I do przodu!

Wszystkim Życzę aby ten rok był dla każdego wyjątkowy! Pełen zmian i wyzwań! Żebyście spełniali wszystkie marzenia i dążyli do wyznaczonego celu! Bo uwierzcie, że warto! Żeby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni! Uśmiechnijcie się i idźcie do przodu nie patrząc na przeszłość! 

Mam nawet 2 kalendarze żeby być bardziej zorganizowana i miała wszystko zaplanowane ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz