czwartek, 2 marca 2017

WrocLove | phone photos




Po 6 tygodniach przerwy wróciłam do szkoły. Myślałam, że będzie gorzej, ale jednak nie było aż tak źle. Teraz muszę  nadrobić zaległości a jednak troszkę się tego nazbierało. Bieżącego materiału też jest dużo, ale dam radę. Nawet brakowało mi tego ciągłego obciążania nas nauką.



We wtorek byliśmy w radiu Eska, więc lekcje nas ominęły, Od poniedziałku do środy mamy rekolekcje, więc kolejne wolne. Po ciężkich powrotach i braku mobilizacji nareszcie wróciłam do ćwiczeń. Mam nadzieję, że już tak zostanie. Wynurzam się z tej zimowej "nory" i nareszcie zaczynam działać.

Poniżej przedstawię wam kilka zdjęć z Wrocławia z telefonu. A za niedługo dodam kilka postów na ciekawsze tematy, które mogą być przydatne :)

Most Tumski

Widok z Mostku Pokutnic

 Mostek Pokutnic


Stary Rynek





 Widok ze Sky Tower

Sky Tower


 Najlepsze lody jakie jadłam










            Mój chłopak             Zakochałam się w tej małpce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz