niedziela, 19 lutego 2017

WrocLove


W drugim tygodniu ferii wraz z moim bratem i jego narzeczoną pojechaliśmy do Wrocławia. Wszystko wyszło na spontanie. W piątek rezerwowaliśmy nocleg a w poniedziałek już jechaliśmy.
We Wrocławiu miałam okazje być 2 razy, ale to były tylko wycieczki jednodniowe. Teraz miałam okazje być w nim na dłużej i zobaczyć jak to jest tam mieszkać.



Wrocław ma swój urok, który działa na mnie jak magnes. Mam słabość do tego miasta. Mogłabym już tam mieszkać. Poniżej dodam kilka zdjęć, które udało mi się zrobić


Most Tumski 











Podczas wejścia na Mostek Pokutnic



Stary Rynek                                                                 

Stary Rynek



Sky Tower



Wrocławskie ZOO 


















Przez te kilka dni nie zrobiłam dużo zdjęć, ponieważ było na - i niestety obiektyw nie chciał mi ostrzyć. Skupiłam się też na nagrywaniu. Dodam jeszcze post ze zdjęciami z telefonu, bo zrobiłam ich nawet dużo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz