poniedziałek, 8 maja 2017

Bo jak nie teraz, to kiedy?




Jestem osobą, która ma mnóstwo marzeń i celów. Jestem osobą, która mogłaby przenosić góry. Dlaczego nie działam? Dlaczego nie robię nic w tym kierunku? Dlaczego nie spełniam swoich marzeń? Myśląc nad odpowiedzią na te pytania w oczach pojawiają mi się łzy. Dlaczego? Dlatego, że się boje. Nie porażki, ale LUDZI. Tak, boję się ludzi.. Dlaczego? Może dlatego, że to przez ich "zasraną" zazdrość potrafią zniszczyć człowieka. Zaczynam coś, ale nie potrafię już tego skończyć, bo mam wrażenie, że patrzą się na mnir jak na "dziwaka". Na osobę, której się nic nie uda i robią wszystko żebym to odczuła.  Żebym uświadomiła sobie, że jestem nikim i nic nie osiągnie. Taak, to jest niestety albo stety prawda. Prawda, która boli każdego z NAS...



Przyznajcie się. Dlaczego nie spełniacie swoich marzeń? Dlaczego o nie, nie walczycie? Dlaczego nie dążycie do tego? To jest tylko i wyłącznie strach. Strach przed porażką i przed tym "co powiedzą o tym ludzie" Nie ukrywajmy tego.. Bo nikt mi nie wmówi, że to nie jest przez innych. Wszystko zaczyna się rodzić w naszej małej głowie. Nie miłe słowa od bliskich (czy też nie bliskich) w stylu "i tak Ci się nie uda.." Może nie mówią Ci tego w prost, ale przychodzi taki moment, że dowiadujesz się albo od osób trzecich, przez przypadek, albo sam się domyślasz tego, czego życzą Ci najbliżsi. Smutne, prawda? Negatywne myśli w głowie, "nie, nie uda mi się, nie warto, po co? skoro się nie uda, itp." dobijają nas jeszcze bardziej i nie mamy już zupełnie ochoty na cokolwiek..

Ale wiecie co? Dość już tego ciągłego "marzenia o marzeniach" tego ciągłego "chciałabym, ale nie mogę, nie umiem". Dość ciągłego narzekania i poddawania się! Pokażcie im, że możecie dużo! Jesteście w stanie spełnić każde swoje marzenie! Zdobyć najwyższy szczyt, a poprzeczkę stawiać coraz wyżej. Najwyższy czas wziąć się w garść! Zacząć robić to, co już dawno powinniśmy zacząć robić. Czasami może już być za późno na to żeby je spełnić. Korzystaj z każdej chwili jaką masz i wykorzystaj swój czas na 100%. Później możesz żałować, że nie zrobiłeś wielu rzeczy. Dlatego wstań i zacznij działać, nawet tu i teraz o tej godzinie! Bo jak nie teraz to kiedy? Tak, mówi to największy leń i mistrz w marnowaniu swojego czasu, dnia, miesiąca, roku a nawet życia. Zmotywowałam się w 10000% na to żeby w końcu to zmienić. Niestety "czas goni nas" i czasami może zostać nam go naprawdę niewiele. Chcecie czy nie, za kilka miesięcy. Dobra jednak lat będziecie wszyscy o mnie mówić (Dobrze, że za marzenia nie karają.. marzenia, które są realne i sie kurde spełnią czy tego chcecie czy nie!) Bo będę walczyła o nie bez utraty sił i bez utraty tchu. Będę robiła wszystko w ciszy, żeby później zrobić wielkie BOOOM!

Warto walczyć o marzenia! O to co powinno być nasze! Dlatego od dziś, nie marnujemy ani jednej chwili i walczymy o to wszystko! Bo warto! Nikt nie powie mi, że się nie spełniają. Wystarczy chcieć, a chcieć to znaczy móc! Bierzemy się wszyscy w garść nie patrzymy na innych i na to co mówią. Tylko robimy swoje!

WALCZYMY O MARZENIA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz