piątek, 28 lipca 2017

HOLIDAY


Wakacje? Szok i niedowierzanie! Już jest prawie koniec lipca, jeszcze niecałe 1,5 miesiąca i znów szkoła. Ostatni rok, matura, egzamin zawodowy i podjęcie najważniejszych decyzji, które mają wpływ na całe życie, a mianowicie studia itp. O tym to później będę pisała, teraz jest czas na WAKACJE i żadnych tematów o szkole!



Zaczyna się 4 tydzień kiedy jestem w Niemczech i 4 tydzień bez siłki.. Tęsknie za nią bardziej niż za domem, ale tu też staram się ruszać i ćwiczyć. Prawie codziennie z moją siostrą chodzimy na zdjęcia, napisałam prawie, bo nie zawsze nam się chce (teraz pasowałaby tu ikona emoji, minka płacząca ze śmiechu) Oprócz zdjęć, staramy się nagrywać filmiki, ale dość często o tym zapominamy i tego nie robimy. Wiec wszystko wskazuje na dużo nowości.


Minął miesiąc odkąd jestem w Niemczech. Do napisania tego postu podchodzę już 4 raz i w końcu muszę go dokończyć. W czerwcu miałam przyjemność zrobić 2 reportaże ślubne, efektami podzielę się z wami od razu po powrocie do domu. Wracam już dziś, więc pojawią się niebawem. Prócz tego mam jeszcze do dodania post z gór, zdjęcia z Jagodą, z Niemiec i zdjęcia z telefonu.
Planuje post na temat, który zainteresuję dziewczyny, ale to jeszcze muszę się mocno zastanowić i przemyśleć.

Od poniedziałku nareszcie wracam na moją kochaną siłownie <3. Chce wykorzystać ten ostatni miesiąc najlepiej jak tylko potrafię. W planach mam wyjazdy, ale to wszystko okaże się z czasem. Teraz idę się spakować do końca a jak mama wróci to ostatni raz jedziemy do miasta.




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz