niedziela, 3 grudnia 2017

Świąteczny TAG | Blogmas 2017



Trochę się spóźniłam, bo jest już 3 grudnia a chciałam zacząć od 1. Nie potrafiłam się zabrać za napisanie, pomimo, że w głowie miałam mnóstwo pomysłów. Planuje dodawać codziennie post i każdy tematyką związany ze świętami. Nie wiem czy podołam temu wyzwaniu i czy dam rade dodawać posty codziennie. Jeśli nie, to będę dodawała co dwa dni. Rozpisałam już sobie tematy na każdy dzień.



Z tego co się orientuje jest mało polskich blogów, które robią blogmas. Na instagramie pojawił się INSTAMAS. Planowałam w tym roku nagrywać VLOGMAS, ale niestety wiem, że temu nie podołam. Jak już wiecie, albo też i nie, jestem w klasie maturalnej i nie dałabym rady codziennie nagrywać, montować i dodawać vlogów. Tym bardziej, że chciałam, żeby nie były takie zwykłe. Pojawi się jeden albo kilka (jeśli mi się uda) filmików.

Pierwszy na liście jest Świąteczny TAG. Coroczna pierwsza forma dodawana na bloga przez bloggerów. Pytania związane ze Świętami.



 1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania zaczynam 2 tygodnie przed Wigilią. Robię pierwsze zakupy, pierwsze sprzątanie, piekę pierniki itp.



2.Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?

Choinkę będziemy mieli cała białą (prawdopodobnie) i oczywiście żywą.


                                   3. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach choinki, pierników i mandarynki <3

4. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Mam dużo lampek i ozdób świątecznych. Chce kupić koc i poduszki świąteczne żeby było bardziej przytulnie.

5. Czy prezenty otwierasz rano, czy wieczorem w Wigilię?
Prezenty zawsze otwieramy wieczorem w Wigilię po kolacji. 

6. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Jeszcze nie. Chciałam kupić, ale był tylko z milki a ja chciałam z kinder :(

7. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Wspólnie spędzony czas z rodziną <3 


8.Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Co roku robimy wspólne zdjęcie rodzinne. 

9.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Spędzać czas z rodziną.

10.Ulubiona świąteczna potrawa?
Uszka z barszczem i śmietana ze śledzia <3 

11. Ubierasz się elegancko czy spędzasz święta w piżamie?
Rano zawsze dłużej jesteśmy w piżamach. Później ubieram się elegancko.

12. Ulubiony świąteczny kolor?
Zielony i czerwony to kolory, które kojarzą mi się ze świętami.

13. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by ty był?
Zdecydowanie moja mama.

14. Czy Twój dom podczas świąt zamienia się w ozdobę świąteczną?
W zeszłym roku na choinkach przed domem mieliśmy lampki, nie wiem jak będzie w tym.

14. Najlepszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś?
Hmm, mój pierwszy Nikoś <3


16.Wysyłasz świąteczne kartki z życzeniami?
Chyba jeszcze nikomu nie wysyłałam, ale jeśli jest ktoś kto by chciał to śmiało pisać adres <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz