sobota, 1 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 1

❆❆
1 Grudnia
Wow! Już jest grudzień. Za niedługo znów będą święta. Jak ten czas szybko płynie. Nie mogę w to uwierzyć, że jeszcze tak niedawno (rok temu) podejmowałam się próbie pisania blogmas'ów i prowadzenia akcji na insta. Co prawda nie udało mi się tego przeprowadzić tak jak planowałam i marzyłam (?) Ale jakaś próba się pojawiła. Podejmowanie takiego wyzwania zawsze kończyło się niepowodzeniem. Brak systematyczności i czasu był głównym powodem.

Nagrywałam nawet vlogmasy, ale to też jakoś super mi nie wyszło.. Dlatego teraz gdy mam więcej czasu i mogę sobie na to pozwolić, będę dodawała przez 24 dni, może i nawet 25 albo 26 (zobaczymy jak te święta się potoczą). Mam już prawie skończony plan tematów postów na każdy dzień. Oczywiście jak sama nazwa mówi blogMAS wszystko będzie nawiązywało do świąt, przygotowań, itp. Znajdziecie tu prawie wszystko, od przemyśleń do przepisów na potrawy, ciasta aż po DIY i pomysły na prezenty. Postaram się aby każdy coś dla siebie tu znalazł i żeby nie było nudno!

Takie przygotowanie się do świąt przez 24 dni, pozwoli mi poczuć tą magie, która z wiekiem zaczyna wygasać. Od dwóch lat, gdy próbowałam stworzyć jakiś 'MAS, za każdym razem czułam takie podekscytowanie świętami. Polecam każdemu zrobić sobie taki osobisty "kalendarz adwentowy". Nie musi być on w żadnej formie. Możesz go stworzyć na kartce, gdziekolwiek. Mogą to być przygotowania do świąt, co w dany dzień będziesz robił. Dzięki temu, łatwo unikniesz niepotrzebnych złych emocji przed świętami. Sprawi to, że będziesz miała wszystko dopięte na ostatni guzik bez żadnego pośpiechu. Zrobisz wszystko ze spokojem i będziesz mógł/mogła cieszyć się tym wspaniałym świątecznym czasem.
 
Ja akurat dzisiaj nie mogę zacząć tych przygotowań na spokojnie i tak jakbym chciała, ponieważ niestety mam od rana zajęcia i post automatycznie się doda (przynajmniej powinien się dodać). Dzień pierwszy jest taki bardziej organizacyjny dlatego też nie będę się dużo rozpisywała.
Jak będzie wyglądał mój kalendarz adwentowy? Będzie dość nietypowy, bo będę pod koniec postu dodawała codziennie, jakieś krótkie i mocne słowa, które dadzą do zrozumienia i przyczynią się do przemyśleń na przeróżne tematy. Czy też zadania albo cytaty. Zależy na co akurat w dany dzień będę miała wenę.

Jako, że od dziś zaczynamy przygotowania, to czas się zastanowić co byśmy chcieli przez ten czas zmienić, w sobie, w swoim życiu i nie tylko. Czas zacząć myśleć o prezentach dla bliskich o dekoracjach do domu, ale nie tylko. A co najlepsze? Że już można słuchać świątecznych piosenek i się przygotowywać do świąt aaaaa 

23 dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz