środa, 12 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 12

12 Grudnia

Świąteczna #wishlist

Wczoraj były propozycje prezentów, a dziś jest moja lista prezentów, które bym chciała znaleźć pod choinką. 


Ostatnio mój laptop nie chce ze mną współpracować.. Tu problem z programami, teraz się zacina. Planowałam najpierw kupić obiektyw a później nowego laptopa, ale chyba trzeba będzie przewidzieć nieplanowane wydatki.. 




1. Szalik- mam coś podobnego do zdjęcia, ale to moje to jest bardziej koc haha, drugi jest za cienki, a trzeci to jest komin. Nie koniecznie musi być identyczny jak na zdjęciu, ale coś podobnego bym chciała

2.Portfel- na zdjęciu jest tylko minimalnie podobny do takiego jaki ja bym chciała, ale niestety nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Mój to już się sam prosi o nowy haha

3. Szczotka do włosów Tangle Teezer Compact- ja mam taką zwykłą, ale już ją troszkę mam i przydałaby mi się taka na podróże, czy do torebki w sam raz!

4. Cieplutki sweter- niekoniecznie musi być to golf, taki kolor i taki jaki jest na zdjęciu. Uwielbiam ciepłe swetry. Może być i nawet świąteczny <3

5. Planner/Kalendarz- co roku kupuję sobie kalendarz, jednak teraz bym chciała taki planner, który pomoże mi zaplanować obowiązki, blog itp. Jeśli nie znajdę go pod choinką to na pewno sama go kupie! 

6. Książka o fotografii- wiedzy nigdy za mało! (na zdjęciu jest tylko taki o przykład haha)

7. Case na telefon- teraz to mi ich aż brakuje, zawszę się przyda i nigdy nie zmarnuje

8. Skarpetki- MUST HAVE! Nie mogło ich zabraknąć na mojej liście. Mogą być świąteczne, kolorowe a nawet takie cieplutkie z wełny (?)

9. Pasek do aparatu- zawsze chciałam taki dostać/kupić, ale zawsze o tym zapominałam. Sprawi, że się będę wyróżniała od reszty fotografów, a nawet mogę przykuć uwagę nowych klientów

10. Kartka Świąteczna-  może niekoniecznie chciałabym ją znaleźć pod choinką, ale fajnie by było wysłać do bliskich znajomych do rodziny taka kartkę. Jak za starych dobrych czasów. Na pewno sprawią więcej uśmiech niż życzenia na facebook'u. 

11. Coś od siebie- nie musi to być żaden prezent z tych wyżej wymienionych. Może być coś zrobione od serca, co zawsze będzie mi przypominało o tej osobie

Moja lista nie jest jakoś specjalnie wymyślna ani długa. Znajdują się rzeczy, które mi się przydadzą. Takie, które się nie zmarnują. Chociaż jak już wspominałam w poprzednich blogmas'ach, prezenty dla mnie nie są najważniejsze. Dla mnie ważne jest jednak to, abym mogła z każdym bliskim i ważnym, spędzić te święta. Żeby przy wigilijnym stole były zapełnione wszystkie miejsca. Żeby było to świąteczne ciepło rodzinne. Nic dla mnie w święta nie jest aż tak ważne jak to, aby wszyscy których kocham byli ze mną. Te święta nareszcie spędzę z rodziną (mamą, ojczymem, bratową). Nie będzie tych pustych miejsc przy stole, ciszy. Będziemy razem cieszyć się i świętować ten wspaniały czas.

12 dni!

2 komentarze:

  1. Kilka rzeczy z Twojej listy by mi się przydało xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, mmoż podpowiedz cicho Twojemu gwiazdorowi 🙈😆

      Usuń