piątek, 7 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 7


❆❆
7 Grudnia

Nie będę ukrywać, że codzienne pisanie postów sprawia mi troszkę trudność. Ciężko jest mi się zabrać za pisanie. Drugi dzień z rzędu odkładałam to na później, aż stała się noc. Chociaż czuję, że z dnia na dzień uczę się tej systematyczności i mam świadomość, że muszę ten post napisać. W końcu sobie obiecałam i tego dokonam!
Pomimo, że mam chwile słabości i chce odpuścić, ale mówię sobie NIE! NIE MOŻESZ! i zabieram się zapisanie, nawet gdy już się zbliża północ. Miałam dziś dość, ciężko-leniwy dzień, może to sprawka pogody? Chociaż pod wieczór poszłam na lodowisko i trochę odżyłam i się wyszalałam (?) nie wiem czy dobrego słowa użyłam.
W dzisiejszym poście chce Wam pokazać, propozycje zapakowania prezentów. Chciałam pokazać to na swoich prezentach i zrobić zdjęcia, ale niestety jeszcze tych prezentów nie mam. Przed tym postem powinny też być propozycje na prezenty, ale lubię zmieniać kolejność. Spokojnie propozycję niebawem też się pojawią.


Propozycja nr. 1
Szary papier? (Pakowy brązowy) Już od chyba 3 lat bardzo mi się podoba taki styl zapakowania prezentów, ale niestety budzę się za późno by je tak zapakować, i zawijam je w jakiś świąteczny. Chociaż w zeszłym roku coś tam próbowałam, ale to nie było to. 
1. Jak już zawiniesz w tan papier, możesz dodać kawałek świerku (?) bądź innej rośliny, gałązki, która kojarzy Ci się ze świętami. Wygląda to przecudownie! 


2. Czerwony, sznurek, tasiemka, cokolwiek. Też oddaje taki świąteczny urok i wygląda cudownie.


3. Możesz dodać cukrowa laskę, zdjęcia, pomysłów jest coraz więcej.



4. Można z zielonej tasiemki zrobić choineczkę, już nie jest tak prosto.


5.Tak można zapakować prezenty dla dzieci. Są przeurocze!


Propozycja nr.2 
Teraz coraz częściej spotykam się z prezentami zapakowanymi w czarny bądź biały papier. Niby takie zwykłe, ale jak dodasz różne dodatki to wygląda to genialnie! 



Niby takie minimalistyczne, ale jakie piękne!



Propozycja nr. 3
Mniej "wymyślne" to zawinięte w zwykły świąteczny papier, można dodać jakiś dodatek, wstążka czy cokolwiek. Teraz dostaniemy w śliczne wzorki, także z tym problemu nie ma. Zdjęć taki zapakowań nie mogłam znaleźć :( 


Propozycja nr. 4 
To już jest taka propozycja dla tych leniwych i dla tych, którzy nie mają czasu w "bawienie się" w takie pakowanie prezentów. Mianowicie są to zwykłe świąteczne TOREBKI haha. Włożysz zawartość do środka i już po problemie, a zajmuję tylko chwile. Teraz też można dostać piękne, proste i minimalistyczne torebki "tytki". 

Mogłabym tak bez końca dodawać zdjęcia z propozycjami, ale jest ich za dużo! A nie chce pisać nie wiadomo jak długiego postu. Polecam wejść na PINTEREST, bo tam można naprawdę znaleźć dużo ciekawych propozycji. 

17 dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz