czwartek, 13 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 13


13 Grudnia


Tak jak obiecałam, dodaje przepis na pierniczki, które dzisiaj robiłam razem z babcia. Niestety nie udało mi się tego "udokumentować", bo jak to babcia wyzywała, że cały czas w telefonie haha, no i że mam robić. A co by to było gdybym aparat wzięła haha. W sumie to dobrze, bo czasem jednak warto nie pokazywać wszystkiego w mediach.

 Czas mi tak szybko leci, że nie dowierzam, że są już prawie święta. Lepiej by było gdyby pojawiła się chociaż odrobinka śniegu, bo w tym roku padał tylko raz, przez chwilkę. Mam nadzieję, że do świąt jeszcze spadnie, bo już nie pamiętam kiedy był w święta.

Przepis na pierniki:



Nie jest trudno je wykonać, żadnych skomplikowanych rzeczy nie ma. Są przepyszne! Można je długo mieć, są "bezterminowe", ale gwarantuje, że raz dwa zostaną zjedzone. Dajcie znać czy go wypróbowaliście.

Uwaga! Z tego przepisu wyjdzie bardzo duża porcja, przygotuj się na to! <3 


11 dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz