środa, 5 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 5



❆❆
5 Grudnia
Mnóstwo tematów mam, ale niestety nie mam zdjęć. Wolę dodać swoje niż z neta, dlatego muszę się troszkę wstrzymać. Dwa tygodnie temu, dokładnie 24 listopada, na plenerowych zajęciach szkolnych, wybraliśmy się na Plac Wolności w Poznaniu. Pojawił się już tam Jarmark Bożonarodzeniowy, więc szukaliśmy świąt. 
Co prawda robiliśmy je od rana do południa i nie ma aż takiego fajnego klimatu jaki jest wieczorem ze światełkami, ale coś tam udało mi się złapać. Za tydzień będę w Pozku na cały weekend, to na pewno pójdę na Jarmark porobić zdjęcia, a może i nawet nagram jakiś krótki filmik? 
Szkoda, że nie mam nigdzie w pobliżu takiego Jarmarku, pewnie byłabym tam codziennie, albo chociaż co dwa dni haha. Uwielbiam takie miejsca, które nadają świąteczny klimat, wtedy można poczuć tą maaaaagiee świąt.
Dawno nie dodawałam tu żadnych zdjęć z sesji, czy jakichś innych mojego autorstwa, więc w końcu przyszedł na to czas!






























Biorę udział w konkursie. Jeśli byś mógł/a polubić dwa pierwsze moje zdjęcia (są podpisane) byłabym ogromnie wdzięczna! To dla Ciebie chwilka a dla mnie jest to naprawdę ważne! Z góry bardzo dziękuje. KLIK

Dla mniej "ogarniętych" w temacie fotografii, jest to Fotografia reportażowa. 

19 dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz