poniedziałek, 3 grudnia 2018

BLOGMAS 2018 | DAY 3


❆❆
3 Grudnia
Przez brak systematyczności pisania postów, ciężko mi jest codziennie je tworzyć, ale jakoś daje radę. Chociaż mam już kryzys (haha) Bez żartów. Dziś czas na temat
  "Must have" świąteczno-grudniowy.


1. Koc! Jest pierwszą rzeczą na liście. Niekoniecznie musi być w motywie świątecznym. Ja swój świąteczny miała przez cały rok, ale to csii haha. Można takie kupić w Pepco za ok 30 zł.


2. Ciepłe skarpetki! Nie może zabraknąć ich w naszej szafie, bo najważniejsze żeby było ciepło w stopy. Wtedy unikniemy jakichkolwiek chorób. 


3. Herbata z miodem i cytryną! No ewentualnie jakieś inne. Ja np. pije z owocami, mandarynka, pomarańczą i syropem, jest przepyszna. Polecam każdemu! No i oczywiście jak herbata to kubek potrzebny. Ostatnio kupiłam taki duży w biedronce, jest cuuudowny, do tego zmienia kolory!


4. Krem do rąk. Ważne jest ich nawilżenie, bo później robią się suche, czerwone i szczypią.
5. Skoro krem do rąk to też ważne jest nawilżenie twarzy! Przez okres zimowy jest bardzo potrzebne nawilżenie twarzy jak i oczywiście całego ciała. 
6. Pomadka do ust. Teraz łatwo jest popękane i suche, także warto mieć przy sobie zawsze jakąś. Ja już od lat używam z Baby Lips Maybelline, również polecam.


7. Na wieczory, warto zaopatrzyć się w jakieś książki albo filmy, zależy kto co lubi. Zeszłoroczna lista Świątecznych Filmów 


8. Sweetry! Ciepłe swetry, uwielbiam jak przychodzi okres kiedy mogę je zakładać. W mojej szafie można ich znaleźć mnóstwo a i tak ciągle chce kupować nowe.
9. Świąteczna playlista w samochodzie, na telefonie, bądź na innych urządzeniach. Fajnie jest mieć przy sobie świąteczną muzykę, żeby w chwilach kiedy przestaniemy czuć święta mogli chociaż odrobinę tego sobie przywrócić. Śpiewać w aucie też jest fajnie jak się jedzie np. na zakupy, do pracy, do szkoły. Polecam! Na dniach pojawi się nowa świąteczna Playlista, a teraz mogę was tylko przekierować do zeszłorocznego POST


10. A jaki jest wasz Must Have? Może będzie coś czego nie ma na mojej i będę mogła do niej coś dodać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz